Blog

De call to action verandert mee met de crisis
Duidelijk zijn over wat je doel is met je verhaal. Welke JA wil jij van je gesprekspartner? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar voor mij zagen deze dingen er een paar maanden geleden echt anders uit. Ik wilde trainingen kunnen verzorgen, mensen kunnen helpen met hun verhaal. Teams laten inzien waar ze gezamenlijk voor staan.
Wil ik dat dan nu niet meer? Zo simpel ligt het niet. Natuurlijk wil ik dat nog steeds.
Maar vooral wil ik dat het iedereen goed gaat. Zo blubberzacht word ik van deze crisis. Ja, ik wil dat mijn bedrijf erdoorheen komt. Ik wil dat we ons werk kunnen blijven doen. En ook nu is het van belang je boodschap goed uit te kunnen dragen over waar je voor staat. Allemaal waar.
En toch is mijn diepste wens verschoven naar iets veel minder commercieels. Ik wil het allerliefst weer betrokken kunnen zijn bij de mensen in mijn netwerk. Nabij zijn. Weten wat er speelt. Meevoelen, meedenken. Ze zien en met ze sparren.
Hier wil ik een JA op: zullen we weer even contact maken? Ik sta te springen!
Liefs,
San