Klanten aantrekken door jezelf te laten zien – GRATIS Zomer-Vertelschool is geopend!

Zichtbaar zijn. Iedere ondernemer wil het. En vindt het eng.

Ik viel van mijn stoel van verbazing toen ik een ondernemer op haar vlog hoorde zeggen dat ze het wel ‘een dingetje vond’, dat zichtbaar zijn. Huh? Ik volgde haar juist omdat ze me zo raakte met haar blogs waarin ze over zichzelf vertelde. Maar ook zij had moeite met de balans tussen authentiek zijn en TMI -Too Much Information. Herkenbaar? Oh ja, en je wil jezelf ook nog profileren als professionele zakenman/-vrouw. Gaat dat wel samen?

JA. Want klanten willen kopen bij mensen.

Die ze vertrouwen. Die het niet alleen voor de centen doen. Dus wat laat jij zien? Jezelf. Je persoonlijkheid en je idealen. Je bent niet alleen maar de geslaagde ondernemer. Je hebt dippen gehad. Risico’s genomen. Je doet het ergens voor. Mensen slaken een zucht van verlichting als ze dat weten van je. Ze herkennen zich in jouw verhaal.

Ben je het met me eens?

En wil jij ook meer van jezelf laten zien? Onweerstaanbaar onderscheidend zijn? Ik ben ervan overtuigd dat ook jij een verhaal hebt waar het hart van klanten van smelt.

 

De online trainingen zijn nu gratis bij de Zomer-Vertelschool (normale prijs €175,00 excl. BTW per stuk)

Onweerstaanbaar persoonlijk en onderscheidend pitchen

Les 1: Je pitch persoonlijk maken

Les 2: Je pitcht vaker dan je denkt

Les 3: Wat zeg ik in mijn pitch?

Les 4: Call to action

Onweerstaanbare over mij-pagina: klanten vallen als een blok voor je (Beschikbaar vanaf 14 juli)

Les 1: De klant krijgt vertrouwen door je te leren kennen

Les 2: De klant voelt zich betrokken

Les 3: Bewijs dat jij het kunt

Les 4: Call to action

Klanten zeggen dit over de pitchtraining:

Ik heb onwijs veel gehad aan de pitch-training. Door het inzicht dat je me gaf over dat pitchen helemaal niet zo formeel hoeft te zijn, maar dat ik vaker doe dan ik denk. Klopt inderdaad, ik heb er deze week op gelet. Door mijn nieuwe pitch heb ik meteen een nieuwe klant binnengehaald, joepie. Ze heeft nu al ja gezegd nog voor we eigenlijk de details van de opdracht zijn gaan uitspitten. Meestal zeggen klanten pas ja als ik hen eerst een gedetailleerd plan geef van hoe ik hen kan helpen. Het werkt dus! 

www.digidees.be Daisy de Boevere

 

Je training is super uitgebreid. Ik zou willen dat ik jouw training had kunnen volgen toen ik mijn eerste pitches moest doen. Ook nu ik mijn pitch weer eens wilde herzien heb ik er veel aan  gehad. De originele invalshoeken die jij biedt met je opdrachten, echt heel verfrissend. Ik heb hem gebruikt om een korte krachtige 1 minuut pitch te maken, maar ik ga er zeker nog eens verder mee aan de slag om een heel uitgebreide versie te maken, waaruit ik dan naar hartenlust kan hakken en plakken voor verschillende situaties.

www.studiomosk.nl Henriette Visser

 

Hoe werkt het?

Het zijn 4 lessen. Je krijgt elke week een werkblad met een introductievideo en opdrachten. Je gaat er zelf mee aan de slag, in je eigen tempo. Ik daag je uit om jezelf te gaan laten zien. Met invuloefeningen en doe-opdrachten.

De Zomer-Vertelschool is geopend in juli en augustus. Daarna zijn de online trainingen nog steeds beschikbaar, maar niet meer gratis.

 

Doe je mee?

Leuk! Het is mijn missie om ondernemers openhartiger te laten vertellen. Gaaf dat jij daar ook voor kiest. Boek hier alvast de training voor een onweerstaanbare pitch:

Onweerstaanbaar persoonlijk en onderscheidend pitchen

Sneak preview: Onweerstaanbare over mij-pagina: klanten vallen als een blok voor je

Geplaatst in Blog.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *